Rabu, 19 Disember 2012

antara tanggungjawab dan minat??

hurm.. salam semua.. huhu.. ntahla.. ada ke tidak yang mmbaca blog aku.. xkisah la.. yang penting da info bley kogsikan.. dan merupakan tempat luahan hati.. hihi

cuba setelkan hal tamat kn pgajian.. em.. da hampir2 tp tkandas d tgh jalan plak.. yer.. huhu.. sdey plak.. bila dgar suara lecturer pujuk untk blaja.. im sori madam.. suma orang da pndangan dr sdiri... yup.. aku stuju.. tp yeah.. becoz they r not in my shoes.. so how would they know my feeling..right?? setelah aku knal kekawan aku.. amat la sedey untuk ak tggalkan suma ni.. nyak tol knagan.. setelah pelbagai ranjau da tempuh... huhu...

begitu la nasib ini.. tp ak sdiri x sure ak nk yg mana... ak juz ikot flow jer..  sbb slama ni pon ak bserah.. dan aku cuma ber doa.. jika ini rezeki ak, ak trima.... sbb suma da tetulis.. of kos la kena usaha.. ya.. ak da usaha.. dalam kelas suda.. interview suda.. dan ak bserah...

pada aku buat apala aku susah2 pikir mngenai apa yg ak nak??? sbb itu kemudian... yang PENTING tanggungjawab aku... yep.. ini yang mmbuatkan mak ayah senang hati... biala dulu.. nant bila2 ak rasa x ok ataw da ada pluang dpn mata untuk rezeki laen.. sure i will grab it..

sedangkan org laen blumba2 untuk dapat pkerjaan... ak yng da dpt ptotnya.. plu truskan.. yer.. degree??  ada juga pendapat lecturer ak yang laen ak kna kerja dulu baru blaja... itu kata2 nya... ada jugak yang sebaliknya.. so mana2 sama jer...

yang penting semangat kena kuat... dan yer tanggungjawab ttp kna kuat... hurm.. ok la.. ak tamat kan kisah ak di sini aja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan