Selasa, 18 Disember 2012

Keputusan Interview

salam dan slamat pagi suma...

lor update lagi?? hihi.. ni entry baru lak.. hhihi... alhamdulillah smalam kua kputusan.. ak berjaya... mgkin rezeki aku di situ...

jadi napak x napak tpaksa la ak quit study ak yang skang nie.. sedey bebnor sbb ak suka n minat la jugak ngn bidang yg aku bawu kenal ni... arini akan bmula la urusan pejabat2 untuk tamatkan pengajuan aku.. huuhu...

waa cakap luu.. sedey lor.. sayang tinggalkan geng2 aku kat sini.. bez dowh ngn dowang nie.. wat aku ktawa jer.. dan skrang tpaksa ak tinggalkan.. sowi beb... korang mugkin rasa aku hepi kan kerja.. xsemudah itu.. aku yang mnanggung.. sowi ak xcita suma nya.. xnak la korang sedey n smpati..

kalo ikot hati ni.. aduhaiii.. tapi mgkin rezeki ak di situ.. banyak tanggungjawab yang ak perlu galas kawan2..
*kat sini la tempat luahan aku... ak ank kedua.. yer.. mgkin kurang tgunggjawab.. but bdasarkan condition economy ak tpaksa bjuang.. ak redha ja.. sbb suma ni da tetulis kan.. ni lah rezeki ak.. mgkin ak pelu gali lagi untuk berusaha memajukan diri lagi.. tp tu nant...

aarrgg.. pape pon.. ak bahagia.. sebb mak ayah aku hepi sangt dan memg dowang amat beharap ak dapat... tambah da taw result nyer.. mestla dowang hepi sgat2.. aku??? biala.. mgkin ada hikmah.. orang len pya brebut.. ak plak xnak?? so xpayahla.. ak taw orang laen pon kalo ikot mnat dan hati... hurrmmm. tp sumanya pikir tanggunggajawab.. tanggunggajawab yang perlu d galas.. sementara d bagi peluang untuk membalas... akn aku buat.. minat?? kemudian.. boley usaha sdiri nanti tol x...

alhamdulillah ak bsyukur sgt2.. skarang ak kna ciap2 nak g pejabat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan