Selasa, 8 Januari 2013

surat lapor diri

hmm.. setelah surat tawaran sampai..

kini surat lapor diri pulak menyusul..hihi.. guess what??? aku dapat posting... teeettttt...

sebelom tu ak da cek tenet..hihi.. alhamdulillah sekali lagi aku dapat penang.. dalam borang pemilihan penempatan tu aku pilih kedah dan penang... xsangka penang dapat... akhirnya.. skurang2 nya dekat la skit... * tapi xtaw lagi dapat mana.. tggu lapor diri dulu baru tahu... semoga Allah permudahkan urusan... amiinnn.....

tp dalam kekawan aku sorang penang.. majoriti dapat selangor..
huhu

takotnya kau.. setelah stahun tinggalkan alam nursing nie... pape pom aku bdoa semoga Allah permudahkan urusan..huhu... wat suma readers.. kalo ada pape nak tya boleh la comment.. APA YANG AKU TAW AKU KONGSIKAN....  :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan